Värmland och Karlstad.

God morgon bloggen! ♥

Sitter och irriterar mig på en tv som inte fungerar som den vill. Vi har fått tvmodul ifrån ComHem med maaaassa kanaler och nu, bara för att jag vill se på något annat än Idol som jag såg igår, så funkar det inte. Sånt här blir jag galen på, trådlös teknik som bara ska funka utan krångel. Nog för att jag redan är irriterad sen igår, blä. Denna dag kan gärna hoppas över för min del. Jag ska försöka att ta mig ut och gå och rensa huvudet lite i detta gråa väder så kanske jag kan svara mig själv på mina funderingar kring saker och ting.
Jag ska börja planera inför en hemresa till Värmland och Karlstad också och det ska gå fort, kanske redan till helgen? Skulle helst av allt vilja åka nu men jag har lite möten och sånt inbokade under veckan som jag måste fixa med, som föräldragrupp och barnmorskebesök. Jag saknar allt som är värmlänskt just ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback