Äckliga människa.

Jag är klar med skolarbetet och det är iväg skickat, äntligen. Eller så kanske man ska säga att det var på tiden att jag orkade sätta mig och göra klart det för det ska vara inne imorgon. Har tagit mig tid att fixa naglarna och duschat med, skönt och välbehövligt. 

Jag tycker att 'hata' är ett väldigt tungt ord och man kanske inte ska säga det hur som helst, men just här kommer jag inte backa. JAG HATAR GUNILLA PERSSON i 'Svenska Hollywoodfruar'. Hon är hemsk. Att inte någon i hennes släkt går in och säger till henne. Eller åtminstone tv-teamet (men dom tänker bara på siffrorna). Att hon ska få behandla sin dotter på det viset. Helt sinnes. Vem fan låter ett barn på 9 år tvinga sig själv att gå upp och sjunga för sin mammas skull när hon sitter inne på toaletten och spyr. Fattar inte hennes mamma att det är dags att låta henne ligga under ett täcke framför en bra film och bli uppassad så ska hon inte ha barn! JAG HATAR HENNE. Finns det någon i världen som tycker som henne? 'Det är Jesus som gör att du spyr.' -Vafan, är det för jävla kommentar för att få sin dotter på bättre humör? Hon ska bort.
DENNA BILD GÖR HENNE VERKLIGEN RÄTTVISA
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13722308.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback