'Allt för min syster'

Vaknar till världens panik. Jag har börjat drömma så där jättedumma och konstiga drömmar igen, något som jag skulle kunna döda för att slippa i verkligheten. Jag blir jätterädd och det förstör nästan en hel dag när jag drömt något sånt just för att jag går och tänker på det hela dagen. Varför jag drömmer som jag gör? Jag ska försöka att trycka bort dessa tankar idag.
Min fina vän, M, har fått en liten son och jag bara längtar efter min egna lilla knodd. Jag hoppas att jag under kommande veckan får åka hem till henne och snosa bebis. SÅ mysigt. 
Idag så är det ju strålande fint väder så jag ska ut på en promenad idag igen, tänkte jag. Något mindre kul är att jag även ska tvätta ikväll, blä.
Måste också säga att dagen igår avslutades med att jag gick gråtandes in i sängen efter att ha tittat på filmen som gick på 4an, Allt för min syster. En otroligt vacker film och ett underbart budskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback