Allt görs på kvällen.

Ja, som sagt så träffade jag A förut på stan och det får jag ta igen nu. Det är självklart att P har bestämt sig för jobb just idag när jag skulle ha behövt hjälp (!) hemmavid, men så är det. Jag håller på med skolarbete (som jag blir galen på) samtidigt som jag tvättar och lagar mat. Visst att maten sköter sig i princip själv men att skala potatis i all evighet och fixa med ugnsstekt falukorv mitt i natten (21.00 är mitt i natten enligt mig) är inte min grej. Tvätten är snart klar, tack gode gud för det, men nu kommer det roliga efterjobbet; ATT VIKA DEN! 
Jag är ju inte van att inte ha all tid i världens för saker och ting då jag inte jobbat på ett tag, så nu när jag har ett jobb att sköta kanske jag inte har världens bästa framförhållning. Jag har faktiskt försökt tusen gånger att sätta mig med arbetet till skolan, men det funkar liksom inte, det låser sig. Nu har jag visserligen kommit en bit på väg och har bara det allra sista kvar och det ska jag försöka rodda i så fort jag får tid att sitta framför datorn i mer än fem minuter åt gången.
Sist men inte minst ska jag försöka hinna att duscha innan jag går och lägger mig, men jag kanske somnar stående i klädhögen, vem vet!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback