Älskade söndag.

Dagen idag har varit underbar. Efter inlägget i morse fick jag ett enormt sug efter att bara ligga och mysa med min man så jag tog med honom in i sängen igen och där låg vi i någon timme och bara höll om varandra och kände vår bebis röreler. Livskvalité ♥

Vi tog oss upp och tog allt i en väldigt lugn takt dagen till ära, det är ju trots allt söndag. Framfr tvn så tog vi det som fanns kvar av gårdagens mat och slängde i oss innan vi gick ut på en långpromenad. Vilket underbart väder sen! Jag skulle nog kunnat vara där ute hur länge som helst, bara gå och gå och gå. Det som fattades var en barnvagn med vår bebis i. Som jag längtar. Jag droppade av P som vanligt utanför gymmet och satte in musiken i öronen och fortsatte till affären för att köpa det som fattades till dagen middag. När P kom hem började vi med maten och vi gjorde idag den godaste maträtten någonsin! Tagliatelle med fläskfilé i rosmarinsås. Den ska ni få receptet på någon dag. En favvorätt här hemma.
Nu ska jag gå ner och ta tvätten. Det är det jag underhåller mig med ikväll. Puss på denna dag!

Bilder från dagens långpromenad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback