Älskade trötthet..

..jag gillar dig inte alls just nu. 
Hemkommen ifrån jobbet efter en slitsam dag. När jag kom dit började jag med att gå ut med herren i huset (Cash) på en promenad och samtidigt lämnade jag av en matlåda till min man. Efter promenaden var det bara att köra igång med dagens arbete. Först lite pappersslit sen började jag med städningen. Idag var det riktigt tungt att städa fast jag är stolt över mig själv nu när jag sitter här och har klarat det. Jag skulle ju behöva städa här hemma med men det får nog vänta till helgen som det ser ut nu. 
P har åkt iväg för att kolla på ett jobb hos J och sen skulle han träna så ser väl inte honom på ca två timmar. Jag ska väl sätta igång med att laga lite mat för att underhålla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback