Back to work.

God morgon bloggen! ♥

Usch, idag verkar det bli en otroligt tråkig dag i och med vädret. Det är grått och trist, men kan ju inte räkna med annat i oktober. Idag är det sista dagen av det tråkiga månaden och in går vi i vintertid och november. Jag kommer då att snart börja vänta på snön. Jag vill ju ha vita vintrar och jular, det är mysigt.
Jag har fått i mig min frukost bestående av havregrynsgröt och ska nu börja göra mig i ordning för en dag med jobb, 12-16. Ska även ta min dos av Mivitotalen så jag blir pigg och fräsch. Kanske kan den hjälpa oss i sjukstugan att bli ordentligt friska. Vi går ju och är lite halvdåliga hela tiden vilket är värdelöst. Det skulle vara bättre om man blev sjuk och liggandes i en vecka och sen fick det vara bra, men icke. Nu ska jag fixa och dona, upp med musiken!
Hoppas ni får en bra dag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback