Bakfull?

God morgon bloggen! ♥

Här ligger jag i soffan och mår hur bra som helst (lite hungrig bara). Funderar på hur många det är som är bakfulla dagen till ära? Skulle velat varit ute igår och kollat på alla som hade spökat ut sig, det hade varit kul. Men jag och min karl gjorde det mysigt här hemma istället. Vi tände ljus och lagade god mat (som ni ska få recept på senare). Kollade på en bra film och bara hade det bra. Jag älskar sådana hemmakvällar och dom kommer bara bli mysigare och mysigare ju närmare förlossningen man kommer.
Idag så ser det ut som om jag blir lämnad några timmar för att min P ska hjälpa J så då ska jag passa på att städa. Kanske ta mig en tur in till stan och hämta ut ett recept på apoteket. Sen måste jag nog ha något för min halsbränna för den är hemsk! Men nu ska jag ta och äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback