Barnvagnsångest.

Maten blev som väntat; SUPERGOD! Nu sitter jag i soffan och bara väntar på att få gå och lägga mig. Just idag känner jag att jag inte vill vara ensam i sängen en sekund. 
Sitter och kollar på barnvagnar också och vi har två stycken som vi kikar lite extra på. Båda två är det väldigt bra pris på och dom ser liksom bra ut men vi kan inte bestämma oss. Visst att det är en tid kvar tills kotten ska komma ut ur magen men jag vill vara förbered, ibland lite väl mycket men hellre att ha allt lite för tidigt än att stå där i januari och allt ska inköpas på en och samma gång. Så hjälp mig! -Vilket barnvagn rekomenderar du?

Kommentarer
Postat av: matilda

Vilka barnvagnar är det ni kikar extra på då?:-)

2011-10-02 @ 23:35:48
URL: http://meklow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback