Blod, mer blod och åter blod.

Jag vaknade av att kotten i magen sparkade och knödde. Tyckte nog att det var dags att gå upp och det är alltid lika mysigt. Klockan var inte långt efter nio och det var bara bra att jag vaknade såpass tidigt för då kanske jag somnar tidigare ikväll när det är dags för en ny vecka. Jag väckte P och gick upp och började med frukosten. Havregrynsgröt laddade vi upp med inför dagen. Jag började blöda näsblod redan första gången efter frukosten när jag skulle tvätta ansiktet, andra gången var tätt efteråt och tredje gången var nu när jag höjde tempot i dagens promenad efter att ha släppt av P vid gymmet. Som tur var hade jag papper med mig i fall att. 
Nu ska jag äta ett ägg innan jag ska plocka lite, duscha och sen hoppas jag på att min man skyndar sig hem så jag får mat i magen. Idag ska han bjuda på 'pasta carbonara'. YUM!


En bild från en promenad i somras. En liten kula mot vad den är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback