Blodig historia.

Började morgonen med att ligga och titta på bebis när den sparkar runt i magen. P fick se hur hela magen hoppas och han tycker verkligen det är jättekul. När vi kommit upp gjorde jag en riktig skogshuggar-frulle, havregrynsgröt och ägg. Den ni! Har lyckats hinna med lite av varje nu denna morgon och när kaffet är klart ska jag ta med min man ut och gå. Den blodiga historien handlar såklart om min näsa. Jag stod inne i sovrummet och höll på att fixa med sängkläderna som ska tvättas senare idag och jag kände att jag behövde snyta mig, så det gjorde jag. Skulle jag aldrig gjort för då började min näsa blöda. Riktigt mycket också. Pappret var slut så fick ropa på P och han fick hjälpa mig. Det rann verkligen, bokstavligen. Kotten gör att jag har väldigt mycket blod i kroppen och den behöver då ventilera ut lite och därför blöder jag. Pust och stön.

Jag försökte blogga igår från mobilen men appen var paj, igen. Jag skulle bara skriva att jag höll på att kissa ner mig igår när jag kolla på 'Idol' och Anders Bagge (som är gift med sin Sara) sa fel och kallade sin x-fru Laila Bagge (som är gift med sin Niklas) och det blev krystat och alla skrattade. Jag tyckte det var jättekul, eller ja, det var mer hans reaktion som var rolig. Det gjorde min kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback