Dålig dag.

Som jag sa så var jag nere och handlade imorse och när jag kom hem dukade jag en mysig frulle till oss sjuklingar. Helt otroligt att jag fick upp P ur sängen till soffan, men jag lyckades men mer än det har jag inte åstadkommit idag. Han ligger och sover och sover. Kanske inte så konstigt när han varit vaken hela natten men dock tråkigt för mig. Jag kan ju aldrig ligga och sova så här länge om dagarna, känns inte som om jag skulle sova på nätterna då och hela mitt liv är förstört. Haha, inte riktigt men jag hatar att vända på dygnet.
Det får bli en mysig Idol-fredag ikväll men något gott. Kanske pizza. Och godis såklart!
Hoppas ni får en bra kväll allesammans ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback