En stadig frukost.

Kors i taket så har jag faktiskt gjort havregrynsgröt till frukost, det måste vara år sen jag åt det. Det är ju supergott tillsammans med bananer och russin och mätt blir man om något! 
Nu på morgonen har jag till och med hunnit med att prata med min syster M en stund och som det ser ut nu så ska jag vara barnvakt åt hennes barn, A och N. Så otroligt söta är dom, världens bästa barn! M och O skulle på hockey (jag vill också!) så då ska jag agera lektant. Detta blir då i slutet av oktober när jag är hemma i Värmland igen.
Nu ska jag äta upp frukosten och börja göra mig i ordning för att sen dra mig in till la stada.

För lite information har vi kollat på barnvagnar som en Rambler 2011 (kombi) och en Tako Jumper X.

Kommentarer
Postat av: Johnny Andersson

Nähä dö, du käkade det på "haket".....jag vet det.

2011-10-03 @ 11:00:08
URL: http://blogspot.com
Postat av: Marie

Ja d ska bli jätte kul o få hit en lektant :) klart ja har

Väldens sötaste barn :) lik sin mor ;)

Skitbra bloggerska du lillsyster :) kramar i massor

2011-10-03 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback