FEL CLEMENTINER!

Nyss kommit hem från 'la stada' efter att ha träffat A. Vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord innan vi gick och solade. Otroligt skönt att ligga i värmen i 12 minuter, skulle kunna ligga mycket längre men jag vågar inte för kotten i magen. 
Väl hemma har jag fått i mig smörgåsar och sitter nu och är arg för att jag köpt fel clementiner! Jag har crawings på clementiner som är sura, nästan sådär så att det gör ont i kinderna när man äter dom och skrattar samtidigt. Igår när jag var nere och handlade så köpte jag med en påse och stod länge och valde för att få dom bästa men så är dom inte sura. Åh, blir så trött. Jaja, inget att göra. Jag ska i alla fall ta tag i veckans städning nu innan jag börjar med maten så nu höjer vi volymen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback