Havregrynsgröt <3

Min nya craving är havregrynsgröt. Jag måste äta det till frukost, helst med bananer och russin. HUR GOTT?! Går också bra med lite socker och sylt. Som tur är har jag fått i mig min 'dagliga dos' så nu är jag på topp. Jag sitter och drömmer om allt som går att drömma om. Det blir mest om hur jag vill ha det i framtiden. Jag har sagt att om fem år ska jag ha köpt ett hus och jag ska ha en bil igen. Så klart så lever jag tillsammans med P och tillsammans kommer vi ju då ha åtminstone ett underbart barn. Vem vet, kanske ett andra också. Jag tänker mycket på hur jag vill att planlösningen i huset ska se ut och därav inredningen. Jag vet inte om jag blivit knäpp men sånt här tänker jag på minst en halvtimme på innan jag somnar varje kväll.
Jag har hunnit fått samtal av P som bestämt att vi ska åka till Ullared inom en snar framtid. Jag har också funderat på det men jag trodde inte han var så intresserad av det men där hade jag uppenbarligen fel. Jag är dock glad att jag hade fel för jag skulle tycka det vore jätteroligt. Varken han eller jag har ju varit på Ullared. Tål att funderas på.
Jag har också pratat med min mor och kanske inte så oväntat har hon beställt bebiskläder från Ellos. Hon är för söt. Ett startset med alla möjliga delar. Startset hade dom mycket förr i tiden när mina syskon fått barn och jag kommer ihåg att dom är verkligen jättebra men det finns inte ute i butiker längre tyvärr. Men min mamma har hittat hon, haha. Jag pratade också lite om present till P. Min man fyller ju år på måndag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på åt honom.
Nu ska jag snart ta och börja att göra mig i ordning. Har inte så mycket att göra idag men jag ska i alla fall på möte med K på Adecco. Ska bli roligt, var ju ett tag sen vi sågs nu. Alltid roligt att träffa dom som man inte sett på ett tag när man är gravid, då får man höra att man växt som man aldrig tycker själv att man gör.
Hoppas ni får en superdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback