Hemliga planer.

Trött i kropp och själ. Sitter och drömmer mig bort hur jag ska få min drömkropp sen när jag fått ut lillknodden. Det ska bli roligt att handla. Nu hatar jag det även fast jag behöver kläder så vill jag inte köpa några. Handlar mycket hellre till alla andra som inte har en mage som bara blir större och större för varje vecka som går. Tycker inte att det finns så mycket fint för oss som är gravida heller, kan vara därför.
Nu till något helt annat. I morgon fyller min fina pojkvän år. Han vill helst hoppa över morgondagen men så blir det inte. Visst har vi sagt att vi inte ska köpa något men något litet ska han allt få, min man. En god middag som står på bordet när han kommer hem från jobbet (som vanligt), blommor och kanske ett paket. Skulle vilja ta kidnappa och rymma iväg med honom till varmare breddgrader för en vecka eller två men lite svårt just nu.
Nu ska jag engagera mig i filmen som vi kikar på. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback