Höga skratt.

Laga maten kunde jag ju drömma om att jag orkade, eftersom jag somnade (haha!). Jag blev väckt av att P ringde och frågade vad som fattades i kylen för att göra köttfärssås. Efter det korta samtalet så fastnade jag framför tvn med handbollskval. Satan, vad jag saknar den sporten. Jag längtar efter att få svettas och skrika, sträcka upp mina armar när jag gör mål. Fan, jag ska få ut min bebis sen ska jag börja spela handboll igen. Deal?
När P kom hem gjorde han mat så det fick bli en sen middag idag men det gör inget. Nu sitter jag och skrattar åt förra avsnittet av Robinson. Ola som är med där är ju för rolig när han säger att han går runt och joddlar för att slippa gnällspikarna. Han ska tydligen blivit riktigt duktig och ska släppa en skiva med Joddelljud. Kommer kunna skratta åt det där i flera veckor, är redan inne på min andra vecka.
Nu ska jag diska upp innan jag ska gå och lägga mig. I morgon väntar jobb mellan 12-16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback