Höstmörker.

Dagen på jobbet har varit hemsk, fram till lunch. Jag var trött, hungrig, ont i huvudet och allt var bara allmänt krävande. Allt som fanns i mina tankar just under dom timmarna var sängen här hemma. Katastrofalt fram till lunch men när jag fick i mig mat så blev det mycket bättre. Min chef fick tillbaka den glada, positiva och målinriktade tjejen. Efter lunch fick jag ta tag i städningen i deras hus fram tills min man kom och slet mig från arbetet och skrek efter sömn.
När vi kom hem slängde vi oss på soffan en stund. P somnade och jag började att fixa med lite mat. Köttfärssås och spagetti. När det var klart så tog jag mig tid att sova en timme i min sambos armar och jag ville egentligen aldrig därifrån men kylen skrek efter påfyllning. Jag gick ner till affären och fixade lite och nu har jag min efterlängtade juice och mina clementiner, riktigt nöjd! Nu är det bara mys framför tvn tills ögonen säger stop och slår igen. I morgon lovar jag att det ska bli bättre uppdatering igen.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback