Höstmys.

Ja, nu är det verkligen höst. Det blir mörk hur tidigt som helst. Det är mörkt när man går upp och det är mörkt när man går och lägger sig. Ikväll har jag och P tänt ljus i heeela lägenheten, beställt hem kina-mat och köpt godis och myst till det ordentligt. Detta tyckte jag att vi var värda efter en hård dag. Jobbigt att vara sjuk.
Fasar inför i morgon då det kommer bli en lång och tråkig dag. Jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig och jag får något att göra. Om jag fick bestämma skulle jag vilja ha fullspäckade dagar varje dag så alla dagar går fort som tusan. Nu är jag inne i en period då jag längtar efter den lilla knodden i magen hur mycket som helst och bara vill ha ut bebben! Men det är nog bäst om den får ligga där inne och ruva i några månader till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback