Idol-fredag.

Idol? Helt seriöst, medelåldern är vad då? -10? Visst, jag tycker att en del av dom är riktigt duktiga och kommer säkert gå långt om dom fortsätter med det dom gör. Tills dess, håll er borta från rutan.
Annars ikväll får jag kämpa med en värk i mage och rygg som är som en super-duper-mensvärk och jag bara önskar att den ska gå över men den vill inte riktigt som jag vill. Min älskade pojkvän har försökt att mjuka upp mig lite i ryggen och jag hoppas att det kanske ger med sig snart. Jag har en bebis som dom säger väger ungefär 300 g för lite men knodden tar plats i alla fall. När den spänner kan det göra asont och jag vill bara gå igenom marken. P tycker det är jätteroligt när han får se och känna en fot som är halvvägs ur magen. Klart jag håller med och också tycker det är underbart men det gör sådär liiiite ont. Men så länge bebben mår bra så får den sparka så mycket som den vill! Sitter och kikar på allt som jag vill inhandla nu till veckan. Kanske skulle bli miljonär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback