Ikea med en Paradis-ask.

Dagen idag har sett ut så att vi var på besök hos barnmorskan och fick göra ett ultraljud som sagt. Efter det så hade jag ju dagen till ära tillgång till bil så jag fick köra min man till jobbet och sen fixade jag lite här hemma. Det dröjde inte så länge förrän jag fick med A ut på en promenad med Cash och vi gick vid Berg slussar så han fick springa lite lös, killen. Efter en timme i blåsande väder så åkte vi till Ikea och inne på Ikano som vi gick igenom för att komma till Ikea så hittade vi en utförsäljning. Där såg vi en Paradis-ask för 40 kr och den klippte vi. Satte oss i ett visningsrum och åt lite innan vi gick vidare. När vi var där inne så ringde M och ville att jag skulle komma och hämta henne så det gjorde vi. Gick ändå bara runt och strosade. Min dag i stora drag.
Nu sitter jag och väntar på maten som jag skulle haft till matlåda i morgon på jobbet. Kan inte hålla mig utan vill ha den nu men dem står i ugnen just för tillfället. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback