Infall.

Som sagt så var P iväg och hjälpte J med något tak. Jag började med att sitta och klia mig i huvudet och funderade på vad jag skulle hitta på. Jag bestämde mig för att ta upp lite köttfärs, tina upp det, gå till affären och handla och sen göra världens GODASTE köttfärssås till världens bästa pojkvän. Så fick det bli och den blev verkligen supergod. Jag gjorde det ju inte bara för P's skull, jag ska ju också jobba i morgon och behöver förhoppningsvis också lite mat i magen även denna fredag. När jag var nere i affären så råkade jag ju gå förbi billiga och jättefina blommor så fick med mig två stycken hem att sätta i dom två köksfönstren vi har och det blev supermysigt. 
Nu är min gos hemma igen, mycket tidigare än väntat vilket är underbart. Jag ska fixa det sista inför morgondagen, sen ska jag hoppa in i duschen och efter det är det natten för mig och min familj.
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback