Kalsonger, strumpor och 3D-glasögon.

Dagen är gjord. Jobbat 12-16 och det mesta har krånglat med dubbel bokföring och dubbla betalningar, pust och stön. Men huvudsaken är att det löste sig och det gjorde det tillslut. När jag kom hem gjorde jag mat. Idag bjöd jag på hemgjorda köttbullar i sås med potatis. WOOOONDERBART! Supertråkigt att rulla köttbullarna men det är det värt när man äter det sen för det är ju verkligen gott.
Nu sitter jag och kollar på min man. Han är för rolig. Han sitter i soffan, iklädd endast kalsonger och strumpor (!), 3D-glasögon på och kollar på disney-trailers. Haha, ni skulle se honom! Lägger jag ut en bild på det så lär han hata mig för resten av livet så ni får fantisera.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback