Keep going.

Jag hann med allt igår för er som undrar. Tvätten blev ren och vikt, maten blev god och jag somnade duschad bredvid min man.
Vaknade 05.22, kissnödig. Kunde inte somna om efter det men det gjorde inte så mycket eftersom jag skullle upp ca 40 minuter senare. Jag gick då upp och gjorde frukost till mig och min man, havregrynsgröt. Jag tycker verkligen det är supermysigt att gå upp tillsammans med P och tända lite ljus nu när det är mörkt ute på morgonen. Han gick iväg till jobbet så småningom och jag blrjade och göra mig i ordning. Gick ovanligt snabbt idag. Jag tog en buss ut till jobbet och det drog det igång direkt. Jag fick sätta mig i bilen det första jag gjorde och åka iväg och köpa fler pärmar och liknande. Var trevligt att göra något annat än att sitta vid en dator en hel dag. När jag kom tillbaka så var det de vanliga, bokföring, men sen efter lunch så fick jag det fina uppdraget att sortera. Jag gjorde det grymt noga! Fyra timmar senare är både jag, M och sex pärmar nöjda med resultatet. 
Nu är jag hemma och min man ligger och sover i andra hörnet på soffan medan jag sitter och försöker bli klar med mitt skolarbete. Jag är i princip klar, jag ska bara renskriva och skicka iväg det. Sen hoppas jag på att jag kanske orkar ut och gå om det inte blir för mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback