Konstiga drömmar.

Gud, vad jag drömmer konstigt sen jag kommit in en bit i graviditeten. Riktigt konstiga. Så konstiga så man inte vill prata om dom för att man nästan skäms. 
Solen skiner och jag är utsövd och allt känns allmänt bra. Snart (en och en halv timme) så ska P åka iväg och fixa det sista på gymmet i Ekholmen och då ska jag passa på att gå ut och gå. Rensa huvudet på egen hand. Gubben skulle inte träna idag för att han var tvungen att vara pigg i morgon på jobbet. Tungt arbete väntar. I natt, eller i morse, vaknade jag av att knodden i magen kom åt mina revben och det var INTE skönt. Usch, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, men det slutade med att jag låg och klappade på magen och la mig i P's armar.
Så snälla bebis, låt bli mina revben. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback