Längtar efter sängen.

Åh, jag vill verkligen bara gå och lägga mig men jag har inte tid än. 
Jag gick in till stan förut och träffade E, riktigt skoj! Gillar den bruden skarpt alltså. Vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord innan vi lallade runt på stan. Eftersom inte P skulle med till barnmorskan idag så fick E agera moraliskt stöd och faktiskt så tror jag hon tyckte det var roligare att vara där än jag. Hon hade aldrig fått höra en bebis hjärtljud förut så hon uppskattade det verkligen. Allt var i alla fall bra med kotten i magen och på måtten verkar det som den växer som den ska. Efter besöket så gick jag hem, svidade om, tog med mig böcker och ett äpple i farten och sprang ner till skolan. Äntligen hemma där i från med huvudvärk och allt jag skulle vilja göra är bara att gå och lägga mig men just nu har jag inte tid. Jag ska jobba i morgon och jag har inte hunnit gjort någon mat idag så det måste göras. Än en gång har P lyckas pricka in 'privat-jobb' en dag som jag skulle behövt hjälp här hemma. Ska jag vara helt ärlig så skiter jag snart i allt och går och lägger mig i alla fall så kan P stå och laga mat mitt i natten när han kommer hem. Jag har fått göra så många gånger så varför skulle inte han kunna!?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hello vännen. Har också börjat blogga, följ den vettja :) mberntas.blogg.se



Puss korvis

2011-10-06 @ 00:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback