Längtar..

..efter vår lilla skatt som befinner sig där inne i magen. Tre tjejer vad jag vet har fått sina pluttungar inom loppet av två (!) veckor och detta får mig bara att längta ännu mer efter min egna lilla bebis. Längtar efter att se vem denna lilla varelse är, hur han/hon ser ut. Men jag njuter också av att vara gravid. Den fina gåvan jag och min pojkvän fått. Att få ha sån tur att få uppleva en graviditet. Vi får vara med från första början, från första sparken till den verkliga förlossningen. Om en vecka, onsdag den 19 oktober 9.30 gör vi ett nytt försök med att se vad den är för filur i magen och då hoppas jag att bebisen har bestämt sig för att visa mamma och pappa vad det är för kön. Att man kan älska någon så mycket innan ens ha träffat denna varelse är helt otroligt. Vi längtar efter sig, lilla skatt! ♥

Har hunnit få i mig lite smörgåsar så här efter ett pass i skolan, jag var verkligen jättehungrig. Trevligt i skolan nu när man börjar komma in i systemet lite mer. Under kvällen har vi fått lära oss lite mer om lagar inom företagandet. Satt en stund och pratade med med en tjej, L, som är beräknad fem dagar innan mig som också går denna kurs och det är ju jättekul. En trevlig tjej. 
Nu ska jag bara vänta in min man, sen ska jag krama om honom SÅ HÅRT jag bara kan efter denna dag. Allt har gått vår väg och vi har en ljus framtid tillsammans. P, jag älskar dig! ♥

Bild från i somras när vi var på Naturhistoriska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback