Longing for..

Har nyss vaknat faktiskt! Kan ni tänka er?! -JAG HAR SOVIT! Visserligen var det vara en halvtimme men ändå. Nu känner jag mig som en ny människa. Vaknade av att P höll på i köket. Han gör mat, min man. Pasta Carbonara. Ska bli hur gott som helst.
Vi har faktiskt denna söndag suttit och kikat på barnvagnar också. Tror nog att vi bestämt oss, baserat på min kusins prat om att den är den bästa barnvagn hon haft. Vi får väl se om det blir den. På tal om barn så har M fått barn och det är jätteroligt. Grattis till henne! -men det får mig att längta ännu mer efter vår lille. Så mysigt. Jag önskar bara att tiden går fort nu tills det är dags. Man kan ju hoppas i alla fall.
Nu är det dags för en dusch, sen rigga upp söndagsmyset här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback