Moves Like Jagger.

Yeah! Idag hoppade jag upp ur sängen och det finns ingen särskild anledning, jag är bara på bra humör. Det känns så bra så idag ska jag tvinga min man till gymmet så jag får en 'ursäkt' till att gå ut och gå. Har ätit min gröt, har bäddat sängen och nu är det bara mitt otroligt vackra tryne jag ska fixa till innan jag är redo för jobb. Idag blir det lite ledigare stil i klädväg. Ett par svarta mammabyxor som inte sitter så TAAAAAJT och en hoodtröja. Skönt om ni frågar mig. 
Jag och P hade tänkt att gå på en barnmässa som dom håller i Cloetta Center under lördag och söndag men då kostar det skjortan att gå in. Lite ledsen över att dom ska gå med vinst på allt dom gör, dom har nog med pengar ändå. Vi måste tänka på vår ekonomi nu när vi ska börja handla bebisgrejer denna månad. Spjälsäng, barnvagn och skötbord, hej och hå! Jag vill ha så mycket som möjligt klart nu innan den hemska julrusningen börjar. Inte så sugen på att det ska ta tre extra timmar bara för att det är köhysteri med en mage som står tung på mina 36-storleks-fötter.
Ha en SUPERBRA dag! :-)


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Goooa Magen!

Ha en underbar helg Bella!

2011-10-14 @ 19:32:18
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback