Off to work.

Idag var både jag och min man uppe innan tuppen. Har varit uppe i cirka en timme på grund av att P skulle gå ut till jobbet idag och när klockan var strax innan 06.00 så stod han i dörren och redo att gå. Riktigt bra gjort tycker jag i detta kalla oktoberväder. Jag fortsatte här hemma med att äta frukost och gjorde mig själv i ordning och nu, så där, en halvtimme innan jag blir upphämtad för jobb så är jag klar. Jag ber om att jag håller mig så pigg som jag är nu och inte säckar ihop. Får helt enkelt sysselsätta mig tills det är dags.
Ska gör en heldag idag innan jag får luta mig tillbaka igen. P ska jobba över en timme eller två så när jag kommer hem ska jag göra lax till middag. Mumms!
Hoppas ni får en bra dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback