Ruggigt höstväder.

Varit vaken ett tag men inte kommit längre än förbi frukosten. Idag är en ledig dag, så som i morgon, och jag ska snart börja med dagens tilltaganden. Jag ska plocka lite här hemma innan jag ska gå ner till affären och inhandla det som fattas till middagen sen ska jag göra mig i ordning för att möta upp E på stan. Ska få höra vad hon tyckte om hennes ansiktsbehandling som hon gjort då, kommer säkert att ha varit jätteskönt! Sen ska vi dra oss hem till henne. Ska bli kul att se hur hon har det. 
Jag hade ju faktiskt planerat in en liten promenad idag men konstigt nog blir det alltid dåligt väder när jag vill ut och gå. Får nöja mig med promenaden till E. Nu sätter vi fart på dagen med musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback