Stolt sjukling.

Jag är sjuk. Jag har feber och det stör mig verkligen. Jag har klarat mig alla gånger då P legat hemma och varit sjuk, men nu var det tydligen min tur och jag har verkligen inte tid med det. Jobbet idag klarade jag av. Jag bestämde mig långt innan jag åkte att jag skulle åka dit och göra mina fyra timmar och sen åka hem och så blev det. Nu är det bara morgondagen kvar innan helgen och vila. 
Resten av denna dag hade jag velat spendera i P's armar och bar vara sjuk men så blir inte fallet. Han är och hjälper J och lämnar mig kliandes i huvudet och funderar på vad jag ska hitta på. Jag kan liksom inte bara vara sjuk, alldeles för tråkigt. Någon nytta ska jag väl göra; betala räkningar. Det gör mig på så himla dåligt humör. Pengar som rinner iväg på otroligt tråkiga ting. Kanske bara går och lägger mig i spjälsängen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback