Suck och stön.

Jag klarade mig från att somna i soffan innan jag blev hämtad. Tur var väl det för idag fanns det ingen tid alls att vara trött i huvudet på jobbet. När jag kom dit var det dags för att sätta sig med lite körjournaler och jag kan lova er att det är inte en enda kille där ute på företaget som vet hur man för en enkel journal. Jag satt i 3 timmar och 40 minuter med något som annars bara skulle kunna ta 20 minuter om dom fyllde i det ordentligt. En gång hoppas jag att detta händer annars vet jag att jag ska skälla på dom varje fredag, det kommer bli en vana om dom inte skärper sig. Efter det så var det dags för mig att ta ut hunden Cash på en promenad. Han är så snäll den hunden. Vi var och hälsade på min man som stod uppe på ett tak och jobbade. Cash blev jätterädd när P sa hej och han inte stod på samma nivå som honom. Cash vägrade att förlåta honom när han väl kom ner ifrån taket och hälsade knappt, haha. När jag kom tillbaka fortsatte jag med bokföring och så har min dag sett ut. 
Nu är jag äntligen hemma. Känner mig trött och lite illamående så blir nog att få något i magen, vila en halvtimme och sen börja med maten. Sounds good to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback