Suger..

..I flera aspekter så suger det. Det suger i min shopping-tarm. Jag vill shoppa kläder till både mig, min man och vår kommande bebis. Jag vill shoppa heminredning och rusta upp vårt hem. Jag vill shoppa det mesta. Jag är just nu lycklig när jag ska gå till affären för att köpa mjölk. Det suger i min 'make-over-tarm'. Där av kanske shoppingsuget. Jag vill göra om här hemma. Jag vill göra om mig själv. Jag vill bli smal och snygg igen. Jag vill bli solbränd. Jag vill sitta hos frisören och få håret fixat. Jag vill få mina naglar fixade. Det suger i min P-tarm. Jag vill ha hem min pojkvän/sambo/blivande pappa. Jag saknar honom just idag. Bara ha honom hemma. Det suger i min mat-tarm. Jag är hungrig. Jag håller på att göra mat och som den snälla sambo jag är så väntar jag med att äta tills min andra halva är hemma. Enbart i-landsproblem. Det var alla mina sug just nu.
Kotten i magen är en pigg filur. Den sparkar just nu så hela magen rör sig och just nu är det inte så roligt på grund av att jag är hungrig. Då kan bebben gärna vänta med guppandet. Jag hann aldrig äta något förut. Eller hann, jag orkade inte utan jag somnade till en halvtimme i soffan, men snart så är maten klar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback