Tjejhäng.

Ett välbehövligt prat med A, det märktes att vi inte sett varandra på ett tag för vi hade både det ena och det andra att prata om. Nu ska det bli ändring på det, mer sol och mer 'fika'! 
Väl hemma igen så möttes jag av min man, men han var dock inte hemma länge utan åkte i väg och skulle hjälpa hans två 'polare' att fixa något på deras nystartade gym. Blir ensam ikväll och jag gillar det verkligen inte i detta höstmörker. Fy! Jag ska nog kunna underhålla mig själv med massa tvätt i tvättstugen och fix med matlådor så både jag och min man kan äta mat imorgon på våra jobb. Jag har också ett skolarbete som måste bli klart men denna gubbe som vi har som kursledare formulerar sig otroligt svårt så fattar inte vissa frågor. Överseende tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback