Trött kropp.

Gårdagen var fullspäckad och hann därför inte blogga. Jag jobbade heldag och efter jobbet fick jag och P låna en bil och åkte till Ikea. Vi kikade runt lite och hittade både det ena och det andra som fick följa med hem. Känns som om vi var uppe hela natten och fixade här hemma. Lyckligtvis (eller inte) fick vi ha bilen över natten och därför var det ju jag, som den enda med körkort i hushållet, gå upp vid 6 imorse och köra min man och bilen till jobbet. Så såg min gårdag ut fram tills nu.
När jag väl kom hem så gick jag faktiskt och la mig igen. Måste vara pigg idag, jag ska tvätta och ikväll är det ju skola igen. Idag har jag också gjort 27 hela veckor och kliver med stora kliv in i v. 28. Ack va tiden går fort, snart är vår lilla skrutt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback