Trött på mig själv.

Just nu är jag supertrött på mig själv. Jag får inget som jag planerat gjort. Jag känner mig helt slut i både armar och ben. Jag ville gå ut och gå förut men då stoppade halsbrännan mig. Hade något farligt hänt om jag gått ut på en promenad med halsbränna? -NEJ! Det är just nu min lathet som stoppar mig. Nu ska jag i alla fall börja med att dammsuga, sen ska jag duscha och sätta mig med lite skolarbete. Ikväll är det ju dags för tre timmar i skolbänken igen och hoppas att huvudet är piggt och på topp! Pumpa upp musik i bott!

Om en vecka kommer en ny bild på vår skatt ♥


Kommentarer
Postat av: johnny Balle

Men hallå, ta en sked bikarbonat då du känner av brännan.

Sen är det ju inte så svårt att tröttna på dig, om du gör de så kan du kanske sätta dig in i hur vi andra har det, ha ha ha ha

2011-10-12 @ 15:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback