Tvingad till Idol.

Jag vet inte om det är bara jag eller om det är graviditeten som spökar men jag tycker inte maten smakar som den ska längre. Eller den smakar nästan ingenting och har jag för mycket salt på (som jag i vanligt fall älskar) så blir det förstört. Jag har i alla fall en man som tyckte dagens mat var god, om han inte ljuger?! -Vem vet. 
Sitter som i vanligt fall på fredagar och har blivit tvingad att titta på Idol. Jag tycker inte det är så bra, kan vara roligt i början när folk gör sig själva till åtlöje men nu diggar jag det inte alls. Bara när Anders Bagge gör bort sig och kallar Laila sin fru. Kan ju säga redan nu att jag inte kommer få titta på något annat på fredagkvällar så länge Idol visas eftersom min man följer det fanatiskt
Jag kan också säga att jag är mättare än någonsin efter mycket mat, chips och så klart clementiner. Magen är spänd som aldrig förr. Bebisen där inne verkar också vara mätt. Lilla knodden har somnat av utmattning, haha.
Under kvällens gång har jag också hunnit att färga ögonbrynen och fixat naglarna. Här är man effektiv. Imorgon ska jag bjuda min kropp på en promenad. Wie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback