Under 100-sträcket.

Nu händer det grejer; vi är under 100-sträcket till bf (läs: beräknad förlossning). Idag är 99 dagar kvar och det går otroligt snabbt framåt. På tisdag är det exakt tre månader kvar tills bebisen är beräknad. I morgon ska vi iväg och göra ett nytt försök att få se vad det är för kön på lillen som frodas i magen. Det ska blir superkul. Nu börjar det på riktigt.

Att man kan älska någon så obeskrivligt mycket innan man ens träffat den, helt otroligt. Jag blir lika varm varje gång jag känner rörelse. Att jag får uppleva allt detta tillsammans med den man jag älskar är också något jag tänker på varje dag. Jag är lyckligt lottad. 

Mina hjärtan. Jag älskar er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback