Usch och blä.

Jag gjorde ju mat förut men missade en SUPERviktig ingrediens, dijonsenap och körde på vanlig senap men det skulle jag ju aldrig gjort. Visst att det gick att äta men det var inte så gott så något recept kommer ni inte att få. Ni kanske får det om jag gör om det någon gång och det blir gott. Jag kan ju inte ge er ett recept som inte funkar i min egen mun ens, eller hur!?
Jag och P sitter och kikar på Robinson, eller han sitter och kollar på Robinson. Jag har som vanligt inte nog med ro i kroppen så jag pillar på allt samtidigt. Sitter och kollar lite på olika hemsidor om inredning för att få lite inspiration om hur jag vill ha det här hemma. Känns som om jag aldrig kommer kunna bestämma mig. Det är så olika från dag till dag, beroende på humör. Jag tror det blir bra bara jag är på bra humör när jag bestämmer mig, haha! Har ni något bra förslag om byråer till hallen så kan ni gärna dela med er.
I morgon står det jobb på schemat igen och jag är redan nu sugen på att gå upp för att äta havregrynsgröt. HAHA, vilken graviditetscraving!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback