Vill inte.

Jag säger hej för dagen! Hann inte med ett inlägg i morse, tyvärr, och det har varit fullt upp på jobbet men nu är jag hemma. Skulle egentligen bara gjort en halvdag idag men jag fastnade i papprena och tyckte att det var skönt att jobba idag så jag stannade. Enda pusten jag fick idag var när jag tog hunden, Cash, och gick på en promenad vid Berg slussar. Vilka hus det ligger där, där skulle man bo.
Min fina man fyller ju år idag, snutten. Eftersom jag fastnade på jobbet så hann jag inte hem och fixa något utan det får bli lite extramys idag i stället. Han är jättetrött och vill egentligen helst av allt bara sova. Själv sitter jag och vill bort från lägenheten. Jag är så trött på att vara här, trött på lägenhetens utseende. Vill bara flytta och få det som jag vill. Dom har inte ringt om lägenheten idag heller, trodde dom skulle göra det men icke så nu hoppas jag att dom ringer i morgon så vi får gå och kika på den. Den är visserligen lite för stor för oss men då har vi i alla fall kommit igång med att titta på alternativ.
Nu ska jag fixa mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback