1 september

Nu är det 'officiellt' slut på sommaren och vi går in i den första höst-månaden. Idag känns det inte riktigt som det för vädret bjuder på en vacker morgon med strålande sol men det är också en del av naturen. Efter en dag med ett riktigt skyfall så kommer solen och lurar upp oss lättlurade människor om att vi kanske får uppleva ännu en lite varmare vecka med sol och bad när det i själva verket bara håller i en dag då det snart regnar igen. Höst, åh härliga höst. Alltid problem med skoval denna årstid. 
Nu sitter jag och dricker morgonkaffe i hopp om att vakna till ordentligt. Har varit seg nu i ett par dagar men jag hoppas att det snart går över. Om inget roligare erbjuds så ska jag nog sätta igång och storstäda dagen till ära, sitter och funderar på om jag kan göra några roliga ändringar i hemmet. Sen kanske jag slänger ihop en till muffinssats, vem vet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback