2 september

Åh, vad jag är trött. Känns i hela kroppen. I huvudet, nacken och FÖTTERNA. Jag städade till klockan tio igår tills jag kunde slita mig, hoppa in i duschen för att sen gå och lägga mig och när jag gjorde det somnade jag så fort jag la huvudet på kudden. Jag sitter och väntar på att kaffet ska bli klart och jag kan lova att det är ett starkt kaffe som ska drickas. 
Efter kaffet ska jag sätta igång med allt som ska göras idag. Skulle hellre vilja lägga mig och sova en stund till men så blir icke fallet. Jag ska plocka lite i skåp så man kan öppna luckorna, jag ska stryka gardeiner och hänga upp dom, jag ska dammsuga, svabba golven och sen är det ju mat som ska glras och hinner (läs orkar) så kanske jag bakar något mummsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback