3 september


God morgon! När jag vaknade förut var klockan 06.04 trodde jag inte att jag skulle kunna somna om igen men det gjorde jag, skönt. Det är nog tack vare promenaden som M drog med mig på igårkväll. Jätteskönt. Var ute och gick en runda kring ån med henne och hennes hund och han är ju för go! 
Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag. Jag har knappt hinnut och vakna till efter kaffet men änå så är jag redan rastlös. Något fel måste det ju vara på mig. Alla säger att man är så trött när man är gravid och att man behöver en liten lur mitt på dagen och jag har försökt men det går inte. Mitt huvud får aldrig lugn och ro från mina tankar. 
Jag ska försöka att rycka upp P som är lite trött, men idag ska jag få som jag vill (förhoppningsvis). Han får ge sig med att vara sjuk hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback