4 september


UTSIKT ÖVER STÅNGÅN

Solen skiner och jag är på SUPERBRA humör. Vaknade utsövd utan någon klocka som ringer och tvingar mig att gå upp. Jag hade tiden att avnjuta både frukost och en kopp kaffe i soffan tillsammans med min sambo och nyhetsmorgon. Det kallar jag underbart.
Just nu har P fastnat framför tvn till friidrotten men det var tänkt att vi skulle ut och gå. Det ska vi, jag ska tjata fast det tror jag inte att jag kommer behöva göra. Vi måste ju ta vara på det fina vädret som vi erbjuds idag. Vem vet, det kanske är sista dagen det ska vara så här fint. Hösten är påväg med stormsteg och så är även vintern och våran bebis. Det är någon som välkomnas varmt. Nu ska jag dra med mig min man på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback