5 september

Gnuggar mig själv i ögonen och tittar ut på det halvtråkiga vädret. Verkar som om det inte kan bestämma sig idag, varken bra eller dåligt, inget regn men heller ingen sol. Jag är ganska trött idag, eller det är jag ofta på morgonen nu för tiden, jag ligger och funderar så mycket precis när jag ska sova. Tänker på allt, ekonomi, folk som jag skulle vilja banka i huvudet, inredning, tapeter, mat och mina egna sysselsättningar. Det är för mycket för min lilla hjärna. 
Idag är en sån dag då jag inte har något planerat, vilket jag hatar. Det kommer sluta med att jag går och städar även fast det inte behövs och jag vill inte fastna i soffan. Vissa dagar hatar jag att vara ny i en stad med bara några få vänner som oftast har något inplanerat och inte går hemma och är gravid som jag. Jag vill ha en sysselsättning mer än något annat. Sitter varje dag och hoppas på att ett brev från skolan ska dimpa ner på dörrmattan och i brevet ska det stå att det börjar NU! Jag har ringt och tjatat på skolan minst hundra gånger att dom ska starta upp kursen även fast det är lite glest med folk. 
Nu ska jag dricka kaffe sen ska jag gå ut och gå så jag får något för händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback