Bebis sparkar

LILLA BEBISEN SPARKAR

Svetten sprutar men lika glad är jag för det. Jag har sprungit runt i lägenheten och plockat och diskat och nu när jag satte mig kan jag känna hur den lille sparkar. Jag har ju förut bara känt när det liksom sprirar i magen och det känns som om magen sover men i natt var första gången jag kände en riktig spark. Jag vaknade av den och kände ett lyckorus redan innan jag visste varför jag vaknade. Jag kände det igen och det var som en liten puff i magen och jag, i ren panik, väckte P och sa att han skulle känna på magen och han kände det också. Vi låg länge vakna och pratade och kände och det som kom på tal i natt var namn. Namn är något vi pratade mycket om i början men det har sedan avtagit men nu är det ju snart dags för ultraljud nummer två och då får vi också reda på könet och då är det dags att det kommer på tal igen. 
Nu när allt är undanplockat i lägenheten så ska jag ta fram snabeldraken (dammsugaren) och dra ett varv och efter det ska jag ta en efterlängtad dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback