Blod, svett och lycka.

Nu har min dag kommit igång ordentligt. Allt tack vare kaffet. Hade aldrig klarat mig utan det! Jag har diskat upp lite och även stekt köttfärs till middagen senare som kommer bli köttfärssås och spagetti. Jag måste förbereda eftersom vi har tid för ultraljudet kl. 16 och efter det har jag och min man bestämt oss för att träna så maten måste vara klar när jag går hemifrån sen. Varför jag stekte köttfärsen redan nu är för att jag ska in och duscha så jag vill inte lukta stekos. Så ligger det till. 
Blodet kommer såklart från att jag klippte mig i fingret när jag skulle klippa upp påsen till köttfärssen. Vart annars liksom, haha! Svett blir jag så fort jag är i rörelse mer än tio minuter. Det är olidligt när jag står och diskar i varmt vatten. Då blir det varmt! Lyckan kommer såklart av att det är dagen då jag får se min bebis igen.
Vad tror ni det är för kön på bebis? Släng gärna fram en kommentar!

IDAG KOMMER ULTRALJUDSBILD NR. 2!


Kommentarer
Postat av: johnny

Jädrar va stor du blivit tjejen. Ha det gött o hälsa, kram.

2011-09-14 @ 13:25:45
URL: http://joasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback