Blodig historia


VÄRLDSHISTORIENS BLEKAST HAND I SOLLJUSET

Ren
lägenhet, plåster på fingret, dagens promenad gjord () och mätt i magen. Dammsugaren åkte faktiskt fram förut, när jag satte mig vid datorn och bloggade sist blev jag otroligt trött. Kom som en chock men jag lyckades ändå. Efter att jag snurrat klart med snabeldraken så tog jag mig i nackskinnet och gick ut på en lång-promenad runt ån och det var så skönt. Liiiiiite irriterande att mp3'n var död sista halvtimmen men med min fina (läs hemska) sångröst gjorde det ju inget. Jag kom hem och gjorde mat och sen ställde jag mig i den där välbehövliga duschen. Allt hann precis bli klart innan P steg innanför dörren med ett sår på näsan av en plåt som 'hoppat upp och rivit honom' där. Stackare. 
Plåstret förresten fick jag när jag hackade lök till köttfärsen förut. Lök-saft i såret var icke skönt så mina grannar fick nog höra en och annan svordom. SATAN vad ont det gjorde! 
Det dröjer väl inte tills jag blir rastlös igen men min man lär jag ju inte få med på något eftersom han har fastnat i sitt mobilspel igen. Tråk-måns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback