Body of Lies

Just nu sitter jag och P och kollar på film. Eller ja, det är han som kollar, jag kikar mer just för att jag är alldeles för rastlös. Jag sitter i min egen värld och planerar morgondagen i minsta detalj. Som sagt så är det tvättstugan som gäller tidigt i morgon som blir tätt följt av Af. Sen ska jag hem och städa lägenheten och laga mat. P nämnde att han kanske skulle gå till gymmet i morgon (vilket han sagt ända sedan vi flyttade in, men inte kommit iväg) och då tar jag min mp3 på en långpromenad. Sen har jag kommit på mig själv att jag måste bli mycket bättre på att träna hemma. Vi har ett par små hantlar här hemma som jag kan träna med. Det är alltid något och jag skulle vilja ha lite ryggövningar. Den måste bli stark inför vad den ska stå ut, mycket bärande dom kommande åren. Power on! Har ni några tips på övningar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback